Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Сучасне життя радіопростору ::

Радіожиття
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 
Авторадіо. Київ. 107.4 FM

:: Авторадіо повернулося в київський ефір на 107.4 FM ::

Матеріал надано прес-службою радіостанції "Авторадіо" 16.02.2023

  Розміщення реклами на порталі  
  Тех-каталог  

     Про легендарне повернення, плани та людей Авторадіо розповідає продюсерка та програмна директорка радіостанції Анна Свірідова.

       - Аню, говорячи мовою автолюбителів, що являє собою Авторадіо в Україні -модифікації 2023 року?

     - Сильне і українське в повному розумінні цього слова. Його створюють українці для українців. Від акціонерів до ведучого в ефірі. І на цьому хотілося б, на початку нашого інтерв'ю розставити точки над "і", та далі говорити лише про творчість та соціальні ініціативи Авторадіо. Наша радіостанція належить до активів Дениса Козлітіна, з яким ми успішно працюємо над брендом Радіо П'ятниця. Тому зараз хочеться говорити лише про стратегію Авторадіо в новому ключі розвитку. Станція зроблена за світовими стандартами "road radio" та орієнтується на активну аудиторію українців за кермом.

      - А скажіть чи не втратив актуальності бренд Авторадіо за той час, що з ним відбувалося?

     - Як доводять дослідження - майже 60% радіо аудиториії слухають радіо в автомобілі. Тому актуальність Авторадіо - це беззаперечний факт. Всупереч різного роду проблем у минулому, бренд Авторадіо в українському радіо просторі займає дуже міцні та непохитні іміджеві позиції. Авторадіо останні роки постійно фігурує в опитуваннях Інтерньюз, як радіостанція - яка входить в п'ятірку FM радіостанцій країни, до яких звертаються, щоб послухати актуальні новини.

      - На яку аудиторію розраховане Авторадіо?

     - По-перше, це українці автомобілісти. Молоді люди, але вже ті, що досягли певних кар'єрних сходинок. Цільова аудиторія - 25-45 років. 60% - чоловіки, 40% - жінки. Наші слухачі впевнені у собі та знають, чого бажають. Це, здебільшого, мешканці міст, освічені та сучасні. Вони завжди тримають руку на пульсі сучасного життя.

      - Який програмний продукт пропонує Авторадіо своїм слухачам?

     - Перш за все - це музичний супровід, який надихає в дорозі - драйвовий та сучасний. Це нові актуальні світові та українські пісні, а також перевірені часом хіти у сучасному звучанні.
     Що стосується програмного контенту, то він розрахований на те, щоб задовільнити інформаційні потреби цільової аудиторії. Це політичні та економічні новини. Сервісна інформація: дорожні новини, курси валют, ціни на пальне. Актуальні поради, потрібні під час війни. Також, це новини автомобільного світу, та ті, що входять до кола чоловічих інтересів: спорт, технології, кіно.
     Звісно, не обійдеться і без інформаційно-драйвового ранкового шоу. Але це не ток-шоу, а симбіоз новин, актуальних тем, гумору та позитивного настрою. Ведучими ранкового шоу будуть популярні ведучі Авторадіо - Катя Соловйова та Дмитро Єгоров.
     Ранкове шоу матиме назву "На автоматі". Адже зранку ми багато чого робимо саме на автоматі: прокидаємось, п'ємо каву, робимо якісь звичні ранкові ритуали. Тому ми разом зі слухачами будемо робити ранок на автоматі позитивним, інформативним та драйвовим.
     Кермуватиме денним сегментом ефіру легендарний радіоведучий - Микола Матросов. Він має великий досвід та цілком відповідає портрету цільової аудіторії - обізнаний, досвідчений. Добре знається на чоловічих темах, також відомий як ведучий великих спортивних заходів, зокрема великих футбольних подій.
     Вечір з Авторадіо - це драйвовий музичний контент, який підтримуватиме водіїв навіть після плідного робочого дня.

      - Які проєкти соціального напрямку буде підтримувати Авторадіо?

     - В цей випробувальний для країни час ми підтримуємо волонтерські рухи. В планах саме Авторадіо - створення платформи для об'єднання інформації про фонди, які саме піклуються про забезпечення наших військових автомобільним транспортом та технологічними засобами.
     Авторадіо завжди було і залишиться соціально відповідальним брендом, ми будемо опікуватися співдружністю водіїв та плекати взаємоповагу та взаємодопомогу у дорозі, адже, наш маршрут - дорога до Перемоги.

Інформація від прес-служби "Авторадіо"

• Перейти до інших матеріалів розділу
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Журнал "Телерадіокур'єр"
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024