Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Лідія Мельник:

:: "РадіоМан": рік в ефірі ::

"Львівська газета" №218 (784), 29.11.2005

  Розміщення реклами на порталі  
  Тех-каталог  

     Здається, львів'яни й незчулися, як минув рік зі станцією "РадіоМан". За порівняно короткий час вона встигла ввійти до п'ятірки FM-фаворитів нашого міста.

     Все частіше "музика твого бажання" звучить в автомобілях і кав'ярнях, на робочому місці й удома. Цей репертуар вигідно вирізняє добрий смак і ненав'язливість, упізнаваність і розрахунок на широку вікову аудиторію.
     Із часом до доброї музики додалися актуальні "Факти" - останні події в політиці, житті міста, культурі, спорті, економіці. А ще - конкурси та забави, яким, схоже, дуже швидко стало тісно в радіоефірі: невипадково в революційний час репортери "РадіоМан" вийшли на вулицю, щоб почути неупереджені голоси своїх слухачів. А вже незабаром, на День святого Валентина, Львовом їздив прикрашений логотипом радіо "Трамвай закоханих".
     Це лише епізодичні факти з насиченої, хоча наразі й короткої історії радіостанції на 91,1 FM. Про них і багато чого іншого пригадували й на урочистому святкуванні першого дня народження "РадіоМан", яке наприкінці минулого тижня відзначали в "Гранд-Резорті". На уродини завітали не лише колеги із львівських медіа - серед гостей можна було, наприклад, побачити київських журналістів Євгена Глібовицького, Святослава Цеголка, Андрія Шевченка, а також керівників низки фірм і навіть виконувача обов'язків міського голови Зеновія Сірика.
     Директор "РадіоМан" Роман Заяць і незмінні ведучі Андрій Семенюк і Марта Більська у своєму короткому екскурсі в історію першого ефірного року, багато ілюстрованому не лише фото- та відеоспогадами, а й діаграмами соціологічних опитувань, нагадали про найцікавіші радіоподії, окреслили основну аудиторію станції. Нею є здебільшого достатньо забезпечені й упевнені в собі люди 25-40 років, які передовсім цінують добру музику.
     Про аудиторію "РадіоМан", але вже в контексті ширшого - міжнародного - порівняння говорив і спеціально запрошений із Польщі гість - директор інституту маркетингових досліджень MultiMedia Маріуш Голда. Не зайвим буде нагадати, що значну частину інвестицій у "РадіоМан" зробила одна з найбільших не тільки в Польщі, а й усій Європі медіагрупа RMF.
     Уродинну презентацію в невимушеній атмосфері за келихом вина продовжила справжня святкова забава: з численними конкурсами, цінними призами, запальними танцями й навіть казаном справжнього кулешу та смаженим на рожні баранцем. Скидалося, що вечірка адресована передовсім романтикам - а таких і серед гостей, і, мабуть, серед слухачів "РадіоМан" виявилося більшість.

Лідія Мельник

• Перейти до решти статей 2005-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024