Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

мас-медіа

Валерій НОВОСВІТНІЙ:

:: Ексклюзив від "Радіо Київ" ::

Єдиний муніципальний FM-мовник має право транслювати офіційні звернення кандидатів у Президенти України

Газета Київської міської ради "Хрещатик" №152 (2555), 15.10.2004

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіопродакшн  

     Наприкінці вересня виповнилося півроку, як у столичному ефірі вперше пролунали позивні "Радіо Київ". Конкурувати з майже тридцятьма іншими редакціями — завдання не з легких. Успіх можливий за умови, що маєш власне обличчя, гарантоване професіоналізмом журналістів, ведучих, звукорежисерів... Тільки-но студія запрацювала, ми розповідали про перспективи її роботи, і тепер цікаво, що вдалося реалізувати, а що, можливо, й ні. Наш співрозмовник — директор комунального підприємства "Радіостанція "Голос Києва" ОЛЕКСАНДР КРИВОШЕЄНКО.

      - Олександре Васильовичу, безперечно, "Радіо Київ" знають і слухають, та які у нього офіційні рейтинги? Чи вдалося мовнику, котрий наголос робить на інформаційних повідомленнях, стати таким самим популярним, як музичні станції?

     - У рейтингах є кілька показників, і за деякими позиціями ми стоїмо вище, ніж інші інформаційні студії, і навіть вище за музичні. Це вже непогано, хоча до завдання-максимуму не дотягуємо: прагнемо стати радіостанцією, яка входила б у десяток найкращих і за величиною аудиторії, і за довірою слухачів. Змагатися з розважальним радіо нелегко, принаймні в Києві вже посилився інтерес до такого формату, як інформаційне розмовне мовлення. Нині таких радіостанцій в Україні небагато: Національна радіокомпанія України, "Радіо Ера"... Проте вони спеціалізуються на висвітленні подій всеукраїнського масштабу, ми ж говоримо про наше місто. Таким чином, "Радіо Київ" є унікальним для України — це перша муніципальна інформаційна FM-станція.

      - Ви прагнули стати своєрідним інформагентством, яке спеціалізувалося б на міських новинах. Справляєтеся з цією місією?

     - Справляємося. Та й виходу іншого нема. Повідомлень про столичне життя від УНІАН, "Українських новин", "Інтерфаксу" чи "Київ-пресу" недостатньо, щоб заповнити ефір "Радіо Київ", адже наші ведучі коротенько (хвилину-півтори) розповідають про новини приблизно через кожні п’ять хвилин. Плюс спеціалізовані блоки: політичні, спортивні, культурні події, огляд преси. А ще ж тематичні програми. Тому нарощуємо власну базу оперативної інформації від театрів, музеїв, продюсерських і мистецьких агенцій, чиновників різного рівня... Часто користуємося прямим ефіром, тобто з місця події. Приймається, скажімо, якесь рішення на колегії в Київського міського голови, і не встиг доповідач зійти зі сцени, як кореспондент по телефону через радійну студію повідомляє слухачам про щойно ухвалене рішення.

      - Поки що у вашому ефірі лише власні програми. Чи не плануєте дещо замовляти?

     - Поки що немає в цьому потреби. Працюємо 15 годин на добу, з 7-ї до 22-ї. Справляємося. У нас що не тиждень — то нові проекти. Такий режим у всіх новостворених станцій. Або ж це хороша риса тих, які розвиваються весь час.
     Нещодавно запустили ще одну, вже третю театральну програму Володимира Кудлинського. З красномовною назвою "Прем'єра". У попередніх — "Його величність театри" й "Афіша" — розповідали про столичні театри й вистави. "Екополіс" Ірини Главацької присвячено екологічним проблемам Києва. "Столичний маршрут" — транспортним. "Київ музейний" — експозиціям музеїв.
     І музичний блок поповнився двома новими проектами. "Класична колекція" щогодини знайомить слухачів з малопопулярними на FM-радіостанціях творами. Причому намагаємося ще й розповісти, чия це композиція, хто і коли її виконував. Повірте, знайти такі відомості непросто. "Музична абетка" — про історію написання симфонії чи, скажімо, опери, інструменти, течії, школи... Для підтримки українських виконавців започатковуємо ще одну радіопередачу. Щогодини звучатимуть пісні Софії Ротару і Ніни Матвієнко, Павла Зіброва і Миколи Гнатюка, "Смерічки" і "Водограю"... Хочемо розвіяти міф, буцімто радіостудіям не вистачає якісної національної музики, тому її й не чути. До нас звертаються відомі митці, просять: "Дайте фонограми, ми навіть не підозрювали, що є такі записи". Програма Павла Нечитайла "Музика народів світу" зацікавила і слухачів, і культурознавців. Маємо намір робити записи на компакт-дисках і надавати їх іншим радіостанціям.

      - Тривають виборчі перегони. Як висвітлюєте цю важливу подію?

     - Серед усіх вітчизняних FM-радіостанцій тільки "Радіо Київ" надано право транслювати офіційні звернення кандидатів у Президенти України. Щодня в будні о 19.10 та о 20.10 претендент на високу посаду має у своєму розпорядженні 6 хвилин 40 секунд.

      - А на телебаченні — 20 хвилин...

     - Усе передбачено законом і узгоджено з Центрвиборчкомом. Для УТ-1 — 20 хвилин, для УР-1 (першої програми Українського радіо) — 15, а для регіональних радіостудій — по 6 хвилин 40 секунд. Щодо традиційних програм новин, то вони будуються на засадах неупередженості, об’єктивності й однакових можливостей для всіх кандидатів. Вибори є випробуванням для всього колективу, тест на політичну зрілість і громадянську позицію кожного.

Валерій НОВОСВІТНІЙ

• Перейти до решти статей 2004-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024