|  
                  "Асортимент" 
              FM-радіостанцій у Чернівцях не такий вже й широкий. Загубитися тут 
              важко. Але радіо "Ніко" таке, вочевидь, у жодному разі 
              не загрожує. Хоча б уже тому, що це перша FM-станція в Чернівцях. 
              З моменту ж об'єднання з радіо "Довіра" студія змогла 
              хвалитися ще й всеукраїнською мережею. І все - здається, більше 
              нічим. Не вдаючись в аналіз програмного продукту "Довіри-Ніко", 
              констатуємо лише факт: відбулось розлучення і новий шлюб - відтепер 
              "Ніко" працюватиме з львівським радіо "Ініціатива". 
              Перший вихід в ефір нового проекту ми почуємо вже 1 квітня. З такої 
              нагоди до Чернівців прибули і працюють такі поважні постаті сучасної 
              української культури, як Роман Чайка і Михайло Барбара (широкому 
              загалу відомі як лідери гурту "Мертвий півень"). Роман 
              Чайка - програмний директор радіо "Ініціатива" - прокоментував 
              для "Доби" цю подію: 
                 - Радіо "Ініціатива" 
              готувало 24-годинний продукт. Ми запропонували слухачам все: амбітні 
              власні новини без цензури, високоякісні програми з журналістами, 
              політологами, політиками плюс музичний формат з відмовою від блатних 
              і кримінальних пісень, які чомусь вперто подають в Україні як шансон. 
              У нас в ефірі звучало 50-60 відсотків української музики - без шароварних 
              стереотипів, на яких роблять комерцію у постсовковому просторі. 
              Це був перший радіопроект, який запропонував велику кількість джазових 
              програм і класичну музику. Ми зорієнтувалися на homo sapiens, і 
              в певний момент прорахувалися - думали, що це 3-5 відсотків аудиторії, 
              а виявилося 13 відсотків за два роки! Річ у тому, що в Україні відбулася 
              підміна понять "формат" і "аудиторія" - це стара 
              совєцька традиція, коли одна людина - якийсь редактор, разом із 
              керівником комерційного відділу, підміняє собою цілу аудиторію. 
              Але найцікавіше, що через рік нам уже не потрібна була дотація, 
              ми виявились комерційним проектом. А найдорожчою стала програма 
              класичної музики...  
                  - Вам не здається, 
              що це особливість Львова? 
                 - Ні. Абсолютно ні. 
              Не треба вважати, що якийсь регіон має більший потенціал, а якийсь 
              менший. Це також певна підміна понять.  
            Оксана ДРАЧКОВСЬКА 
           |