Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Радіознайомство

Валерій Новосвітній:

:: "Наше радіо" планує стати нашим першим супутниковим національним радіо ::

Кіномузичний тижневик "П'ятниця" №24 (328), 12.06.1998

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіопродакшн  

     Можливо ми повторюємося (і на щастя), що приємно бачити в столичному радіоефірі радіостанції з одразу впізнаним "обличчям". До таких, без сумніву, належить і "Наше радіо", що працює з 29 січня 1997 року (технічне мовлення), а як, власне, "Наше радіо" заявило про себе з 4 квітня того ж року. З початку весни нинішнього воно вже не ділить ні з ким частоту 107.9МГц, наповнивши всі 24 години українсько- та російськомовною музикою. Проте останнім часом все більше радіостанцій намагаються змінити усталені співвідношення між зарубіжною музикою і вітчизняною на користь останньої, втрачаючи колишні "обличчя", старих прихильників... Чому відбуваються такі процеси? З цього запитання й розпочалась наша розмова з керуючим директором "Нашого радіо" Валерієм Ганапольським.

     - Я вважаю, що це тимчасове явище, - відповів Валерій Олександрович. - Це питання комерції, кон'юнктури. Не більше. Ми ж головну увагу приділяємо україно- та російськомовній музиці з самого початку не через кон'юнктурщину - прагнемо виховувати національну самосвідомість населення. Тобто у нас патріотична радіостанція, що має чітко виражений формат. І хоча успіхи української естради не такі великі, як хотілося б, сподіваємося, вони не за горами.
     Звичайно, проводились маркетингові дослідження, які підтвердили недостатню увагу в радіоефірі до культури україно-російськомовного населення, а раз так, то нова станція, що заповнила б цю прогалину в столичному ефірі, мала користуватись успіхом. І фінансовим також. Що й підтвердила практика діяльності нашого радіо.

      - Ви культивуєте музику не лише сучасну, але й 30-х, 60-х років, а зарубіжної музики у вас нема взагалі?

     - Абсолютно.

      - Хоча є обробки відомих зарубіжних хітів, що звучать у перекладі.

     - Дійсно. А куди дінешся? Скарбниця світової культури - одна на всіх. Ми знайомимо з нею саме таким чином.

      - Чи оформлена тематично музика різних років?

     - У "Нашого радіо" є спеціальний маркетинговий відділ, що вивчає потреби нашої аудиторії з точністю до 15 хвилин щодоби. В залежності від сподівань тієї чи іншої частини аудиторії ми й будуємо ефірну програму. У нас все комп'ютерізовано, обладнання - найсучасніше в СНД, тому триває постійне вдосконалення програми. Доречі, окрім музичних програм, варто згадати такі передачі, як "Небосводка", "Метеосводка", "Большой привет", спортивні новини, висвітлюємо всі значні події в місті, звідки надходять прямі репортажі. Нещодавно з'явилась автомобільна програма "Повний фарш", працюємо над створенням нових.

      - Радіо оригінальне, маєте сучасне обладнання, отож: чи будете виходити на інші регіони України?

     - З 1 липня ми відкриваємо 8 міст через супутник. В залежності від регіонів діяльність нашого радіо там буде різнитись, проте головна стратегія - створення філіалів "Нашого радіо". Це мережа, тобто з часом ми охопимо мовленням принаймні половину обласних центрів України.

      - Назвіть, будь ласка, міста, де має з'явитись ваше радіо найближчим часом.

     - Харків, Чернігів, Луцьк, Житомир, Кривий Ріг, Луганськ, Сімферополь, Полтава. І, звичайно, Київ.

      - Хтось з радіостанцій на сьогодні відійшов від практики використання нижнього діапазону частот, залишився лише на FM-хвилях, хтось мріє одразу про дві частоти. Які плани у вас щодо цього?

     - Наші дослідження свідчать, що УКХ-діапазон просто відмирає, років черех п'ять він взагалі перестане існувати.

      - А використання середніх хвиль, що за кордоном досить поширено?

     - Відверто кажучи, ми це питання ще не вивчали. Треба все робити поступово. Зараз у нас всі зусилля спрямовані на підключення інших регіонів країни через FM-діапазон.

      - Напевно, ви популяризуєте вітчизняну музику ще й поза ефіром?

     - Так чи інакше наші акції все одно пов'язані з радіо. Ми спонсуємо концерти вітчизняних артистів, щомісяця в нічному клубі "Голлівуд" влаштовуємо дискотеку "Сова", що транслюється водночас в прямому ефірі, зараз готуємось до акції "Випускник". До того ж маємо дві продакшн-студії, де зібрані дуже сильні творчі сили, тому готові виготовити музичний продукт будь-якої складності. І оперативно. Та й не дуже дорого.

      - Чимало радіостанцій є складовими частинами телердіокомпаній, чи не планується створення "нашого" телеканалу чи студії?

     - Все може бути...

      - Дякуємо за розмову.

Інтерв'ю взяв Валерій Новосвітній

• Перейти до решти статей 1998-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Журнал "Телерадіокур'єр"

Газета "Восточный проект"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank searchengine optimization
Rambler's Top100
Сова - поиск в Украине

© Борис Скуратівський, 1999-2018