|  
                  Чутки про те, що "Наше 
              радіо" у скрутному становищі, дещо перебільшені. Навпаки, вважає 
              керівництво радіостанції, ситуація значно покращилася. І пов'язано 
              це зі змінами, які відбулися останнім часом. Відтепер студія називається 
              "Наше FM", вона стає ближчою до слухача і намагається 
              працювати "для всіх і кожного". З'явилися нові логотип 
              і символіка, оновлюються традиційні програми, замість застарілих 
              джинґлів і аранжувань в ефірі звучать свіжі й удосконалені мелодії, 
              введено в дію кілька нових проектів. 
                   Через дев'ять місяців повернулося 
              й сучасне ранкове шоу "И не таких будили", насичене музикою, 
              іграми для дорослих і дітей, новинами та спортивними повідомленнями. 
              А найпопулярнішим серед слухачів став астрологічний прогноз "Небосводка" 
              - весела програма, в якій важливо розібратися, коли ведучий жартує, 
              а коли говорить всерйоз. 
                   На думку керівництва "Нашого 
              FM", з проектом "25 час" вони потрапили у ціль. Ця 
              годинна програма розповідає про новинки в музиці, пропонує пісні, 
              що їх, на думку редактора, очікує велике майбутнє. У кожному випуску 
              виступатиме гість - вже цього року в ефірі побували Юлія Лорд, гурти 
              "Океан Ельзи", "Танок на майдані Конґо". Цікавинкою 
              передачі є нова пісня, що раніше не виконувалася. І цей дебют відбувається 
              саме в "25 часу". Купується не пісня, а права на неї. 
              Слухачі "Нашого FM" першими почули останні роботи таких 
              зірок шоу-бізнесу, як The Cardigans, Fat Boy Slim та інші. Якщо 
              подібна композиція лунатиме на іншому каналі, це означатиме піратство, 
              говорить керівництво "Нашого FM". 
            Сергій Бахін 
           |