Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Рубрика "Деталі та головне"

Сергій Бахін:

:: Першим кроком оксамитової революції на "Нашому радіо" стала зміна назви ::

Газета Київської міської ради "Хрещатик" №21 (1704), 24.02.2000

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіопродакшн  

     Чутки про те, що "Наше радіо" у скрутному становищі, дещо перебільшені. Навпаки, вважає керівництво радіостанції, ситуація значно покращилася. І пов'язано це зі змінами, які відбулися останнім часом. Відтепер студія називається "Наше FM", вона стає ближчою до слухача і намагається працювати "для всіх і кожного". З'явилися нові логотип і символіка, оновлюються традиційні програми, замість застарілих джинґлів і аранжувань в ефірі звучать свіжі й удосконалені мелодії, введено в дію кілька нових проектів.
     Через дев'ять місяців повернулося й сучасне ранкове шоу "И не таких будили", насичене музикою, іграми для дорослих і дітей, новинами та спортивними повідомленнями. А найпопулярнішим серед слухачів став астрологічний прогноз "Небосводка" - весела програма, в якій важливо розібратися, коли ведучий жартує, а коли говорить всерйоз.
     На думку керівництва "Нашого FM", з проектом "25 час" вони потрапили у ціль. Ця годинна програма розповідає про новинки в музиці, пропонує пісні, що їх, на думку редактора, очікує велике майбутнє. У кожному випуску виступатиме гість - вже цього року в ефірі побували Юлія Лорд, гурти "Океан Ельзи", "Танок на майдані Конґо". Цікавинкою передачі є нова пісня, що раніше не виконувалася. І цей дебют відбувається саме в "25 часу". Купується не пісня, а права на неї. Слухачі "Нашого FM" першими почули останні роботи таких зірок шоу-бізнесу, як The Cardigans, Fat Boy Slim та інші. Якщо подібна композиція лунатиме на іншому каналі, це означатиме піратство, говорить керівництво "Нашого FM".

Сергій Бахін

• Перейти до решти статей 2000-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Журнал "Телерадіокур'єр"

Газета "Восточный проект"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank searchengine optimization
Rambler's Top100
Сова - поиск в Украине

© Борис Скуратівський, 1999-2018