Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Радіознайомство

Валерій Новосвітній:

:: "Лідер", що об'єднує всіх ::

Кіномузичний тижневик "П'ятниця" №32 (285), 15.08.1997

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіопродакшн  

     Приводом до чергової розповіді-знайомства з радіостанціями Києва стала ювілейна, 10 гра "Гонка за Лідером" телерадіокомпанії "Лідер", що працює на частоті 101.9 FM. Знайомство з нею ми розпочали в імпровізованому кабінеті (вся редакція радіостанції минулої п'ятниці була схожа на штаб військових під час бойових дій) виконавчого директора ТРК "Лідер" Ігоря Воробйова.

     - 18 липня 1996 рожу вперше вийшла в ефір ТРК "Лідер", а до цього в ефірі на частоті 100 FM була радіостанція "ГАЛА-радіо", - розпочав розмову Ігор Едуардович. - Так от, те "ГАЛА-радіо", що з'явилося в січні 1994 року і яке потім в результаті кількох причин розділилося на дві структури, по суті справи досі існує: "ГАЛА-радіо" і ТРК "Лідер" це одне і те ж саме. А те "ГАЛА-радіо", що працює сьогодні на "сотці" - це теж якась радіокомпанія, але не "ГАЛА-радіо", а тим паче юридично їм не належить сама назва "ГАЛА-радіо". І те, чим вони зараз займаються, це не що інше, як піратство.

      - Проте ви таки відмовилися від назви "ГАЛА-радіо".

     - Ні, не відмовилися. Просто якщо ми використовуємо нашу назву і хтось її теж використовує, а нам одразу не вдається припинити таку практику (юридично це вирішується, на жаль, не протягом одного тижня і навіть місяця), то треба шукати інші шляхи. Ми відчули, що вкладаючи гроші у власну рекламу - в нашу назву "ГАЛА-радіо" - половина грошей працює на іншу радіостанцію, яка по-піратськи використовує цю назву. Що, продовжувати викидати гроші? Ні, ми відчули, що маємо сили поміняти назву нашої радіостанції і при цьому нічого не втратити. Для тих же, для кого назва - це практично й вся радіостанція, для них вона дуже важлива. Слухачі залишились з нами, рекламодавці, співробітники, станції також. Тобто коли відчуваєш у собі сили, то можеш йти на експеримент. І невідомо, яку назву матиме наша радіостанція згодом. "ГАЛА-радіо" - це наша назва, вона захищена всіма юридичними нормами.

      - Чи не плануєте незабаром збільшити час мовлення в ефірі?

     - Ми плануємо виходити 24 години вже у серпні, поки що у нас ліцензія лише на 18 годин мовлення.

      - Чи не збираєтеся виходити ще й нижньому діапазоні частот, адже в минулому, ще під назвою "ГАЛА-радіо", працювали одночасно на двох частотах?

     - Ні, не збираємося. Якість прийому на нижніх частотах все ж гірша та й коло слухачів менше.

      - Який регіон охоплює ТРК "Лідер"? Плануєте його розширити?

     - Київ і область. Звичайно, плануємо працювати й в інших областях.

      - Яка взагалі концепція радіостанції, на якого слухача розрахована? Це радіо для водіїв, знаючи скільки програм для них готується і пам'ятаючи Історію розвитку колишнього "ГАЛА-радіо", коли ви першими звернулися до цієї аудиторії?

     - Ні, де була б завузька характеристика нашої радіостанції. Хоча, якщо говорити про водіїв, то з їх точки зору ТРК "Лідер" - це найкраще для них радіо порівняно з іншими. Водії - значна частина вашої аудиторії, однак не єдина. Наші слухачі - всі категорії населення. "Лідер" - це й молодіжне, це й сімейне радіо, воно й для інтелектуально розвинених людей. Послухайте наш вечірній ефір: Григорія Германа, Наталю Ростову і в той же час Жоржа Велюрова зранку - це ж програми, розраховані на зовсім різну аудиторію.
     Ідея придумати щось цікаве для наших водіїв, крім того, що ми допомагаємо їм їздити по місту, виникла давно. Це така собі іграшка під назвою "Гонка за Лідером". У п'ятницю близько 17-ї години даємо інформацію в ефір, що у такому-то місці Києва стоїть наша машина. Завдання водіїв - якнайшвидше туди доїхати. Приїхав швидко - значить виграв. А щоб цікаво було ганятися, існує безліч призів, не лише переможцю. Якщо у першій гонці був приз лише для лідера, то вже з третьої гонки ввели систему призів: перший отримує приз, другий і третій отримують призи, 13-й, 34-й, перші 33 учасника беруть участь у розиграші головного приза, кожен водій, що закінчив гонку під парним номером, також отримує приз, під непарним - теж приз, але вже інший, кожен десятий отримує приз… Таким чином отримують якийсь подарунок всі водії з перших 102 учасників гонок.
     "102" - ця цифра перегукується з назвою нашого радіо, яке працює на частоті 101.9 FM. 34-й учасник отримує приз невезучого, бо він не потрапив до списку 33 перших водіїв, що розігрують головний приз. 13-ий (нещасливе число) отримує запрошення на двох чоловік в ресторан "Золота рибка". А лідер гонок - жовту футболку з написом "Я лідер в гонках" такого-то числа. Призи найрізноманітніші, починаючи від солодощів , лимонаду і пива, а закінчуючи автохімією: присадки, добавки в бензин, масло і т.д. А головний приз у сьогоднішніх ювілейних, десятих гонках, - стереосистема "Kenwood".

      - Чи не створюєте небезпечні ситуації на дорогах?

     - Ми в ефірі щоразу повторюємо, що футболка лідера - це прекрасно, а машина коштує дорожче, здоров'я - ще дорожче, а здоров'я інших - ще більше. Нагадуємо, що існують правила дорожнього руху. Але це треба бачити, як фінішують учасники "Гонок за Лідером", коли вони на швндкості 150 кілометрів б'ють по тормозах, а вантажівка-будка "Хліб" плигає по бордюрах, обганяючи інших. Звичайно, фінішні прямі ми вибираємо у безпечних, малолюдних місцях. Сьогодні ви маєте можливість все це побачити.
     Після цих слів невдовзі разом з власним кореспондентом ТРК "Лідер" Русланом Городничим та журналістом з "Теленедели" сіли в машину і поїхали у невідомому для нас напрямку. Здається, навіть водій Ігор не знав, де стоятиме автомобіль радіостанції з ведучим програми "Новини з асфальту" та "ГАЛА-Трефік" Максимом Палієм. Він мав повідомити в студію, по сотовому телефону своє місце розташування - саме до нього мали з'їжджатися всі учасники "Гонки за Лідером". Це місце знав окрім Максима лише Юрій Бегемотов, редактор програм.
     Починаючи десь з 15 години ведучий "Гонок за лідером" почав "відсікати" ділянки Києва, тобто говорив, що авто ТРК "Лідер" стоятиме на правому березі Дніпра, потім вказав район - Святошино, далі, - що це один з провулків по праву сторону проспекту Перемоги і так далі. Водії, що добре знають місто І "мають клепку в голові", почали метикувати, де ж є ділянки з фінішною прямою, що помістили б за сотню автомобілів учасників гонок. На минулих змаганнях їх було за 150. Тобто триває боротьба не стільки кінських сил, як інтелекту їх водіїв.
     Наше авто розмальоване з коліс до голови: емблема ТРК "Лідер", вказані частоти станції, величезні написи "Преса" з усіх боків. На перших гонках саме до цієї машини мали поспішати учасники гонок. Потім її почали "ловити", "сідати на хвіст", довелося змінити авто. Сьогодні його взято на прокат, тобто воно абсолютно "чисте", невідоме.
     Однак любителі "сідати на хвіст" залишилися. Ідемо по проспекту Перемоги. Станція метро "Шулявка". Бачимо перші автомобілі з наклейками "ТРК "Лідер", 101.9 FM" - обов'язковий атрибут учасника гонок. Хтось ввімкнув аварійку, хтось спілкується з суперником. А ось і "Жигулі", що пристроїлося позаду нас.
     Перед станцією метро "Нивки" зупиняємося, щоб подразнити водіїв. Один автомобіль з наклейкою зупинився попереду, ще двоє - позаду. "От дурні, - сердиться наш водій Ігор, - невже не розуміють, що не за мною, таким розцяцькованим, міченим, треба ганятися. Тим паче, що й по радіо про це говорили. От я їх зараз провчу". І рушає в напрямку Виноградаря по Щербакова. Кружляємо якимись вуличками, розвертаємося на місці і мчимося в зворотньому напрямку, проїжджаємо через автозаправку, а позаду, "на хвості" - висять спочатку чотири, а потім три автомобіля. Найближче, з усміхненим водієм, оте "Жигулі". А то тут, то там все частіше бачимо своїх - учасників гонок з наклейками ТРК "Лідер". Кучкуються…
     Тим часом в ефірі ведучий все більше розпалює пристрасті, звужує квадрат місця перебування машини з призами. Аж ось о 17.24 лунає довгоочікувана фраза Максима Палія: "Итак, начинается старт 10-го, юбилейного этапа "Гонки за Лидером". Объявляется место, где будут происходить все события: массив Новобеличи, тупик улицы Подлесной. Поехали, ребята!"
     Отут наші переслідувачі й зрозуміли, як вони обпеклися. Вискакуємо по маршруту 5-го тролейбуса на вулицю Маршала Гречка, а перед нашим носом на шаленій швидкості прогудів фургончик з тією ж таки наклейкою ТРК "Лідер". Чим далі, тим частіше бачимо такі автомобілі. Гнів нашого водія зміняється на милість і він дає дорогу учасникам конкурсу, що поспішають на фініш.
     17.30. Палій знову в ефірі: "...уже 24 учасника завершили гонку за лідером.."
     О 17.50 ми на місці. Поряд припарковується учасник під номером 102. Щасливчик. Ще через 20 хвилин - нагородження переможців. Беремо коротке інтерв'ю в молодого хлопця, що тільки-но отримав жовту майку лідера.

      - Як тебе звати?

     - Роман.

      - На якій машині приїхав?

     - На "Волзі".

      - Через скільки хвилин після того як дізнався, де стоїть автомобіль ТРК "Лідер"?

     - Та майже одразу, через півхвилини.

      - А наступний учасник?

     - Теж десь через півхвилини.

      - Як вичислив район?

     - Пощастило. Просто таких ділянок у цьому районі Києва небагато.

      - Скільки разів брав участь у "Гонці за Лідером"?

     - Вперше. І першими приїхали. Стали переможцями.

      - Вітаємо.

     - Дякую.

     Ну от і все, ми покинули місце змагань, де ще довго роздавали призи, обмінювалися враженнями, де не було тих, хто програв, де зустрілися люди, яких об'єднав "Лідер".

Валерій НОВОСВЇТНІЙ

• Перейти до решти статей 1997-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Журнал "Телерадіокур'єр"

Газета "Восточный проект"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank searchengine optimization
Rambler's Top100
Сова - поиск в Украине

© Борис Скуратівський, 1999-2017