Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Радіознайомство

Валерій НОВОСВІТНІЙ:

:: Наталя Дніпренко: "Ми хочемо бачити в очі своїх слухачів" ::

Кіномузичний тижневик "П'ятниця" №31 (284), 8.08.1997

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіопродакшн  

     "Хіт-радіо", інформаційно-музична радіостанція, що транслює свої програми на частоті 104 FM з 8 до 20 години і належить приватному малому підприємству "Незалежність", вперше вийшла в ефір восени 1995 року і встигла привабити до себе значну аудиторію Києва та області. Досить своєрідну. Яку саме? З цього розпочалась наша розмова з програмним директором "Хіт-радіо" Наталією Дніпренко.

     - Задовольнити бажання, смаки всіх слухачів одночасно - це було властиво радіо радянських часів. Тобто щось "усреднённое". Ми ж намагаємося працювати з конкретною аудиторією - молоддю. Вона завжди йде в авангарді смаків, сприймає все найсвіжіше. І концепція нашого радіо саме така - створити найсвіжішу, найпопулярнішу хвилю, йти в ногу з молоддю. Газета "Теленеделя", описуючи емблему нашої радіостанції зауважила, що угорі - то м'ячик. Ні. Насправді ж то планета, що перебуває в постійному русі. То є хід(т) планети. Наскільки мені відомо, лише ми та "Music radio" регулярно отримуємо з США так звані хіт-диски, на яких зібрано за рейтингами у кількох номінаціях найпопулярніші нині музичні композиції - хіти. Не лише американські, а й європейські також. Щодня вони звучать у нашому ефірі.

      - Це тематичні програми?

     - Ні. Згадані хіти лунають поряд з іншими піснями. І що цікаво: музичну політику "Хіт-радіо" формує не лише дирекція радіостанції, ді-джеї, а й Молодіжна рада, обрана з наших постійних слухачів. Вона складає анкети, вивчає смаки нашої радіоаудиторії. Будує тематичний ефір. Звичайно, це не є соціологічне дослідження, але кількасот анкет за останні два тижні вже зібрали і більш-менш знаємо смаки нашої аудиторії. Тобто, як бачите, ми дійсно дуже тісно співпрацюємо з молоддю. Навіть організаційно. Слово "Рада" мені особисто не дуже подобається, можливо ми незабаром замінимо його на інше.
     Загалом орієнтуємося на аудиторію до 35 років, але дробимо ефірний час в залежності від різних вікових категорій. Скажімо, відкриваємо програму, присвячену року, що розрахована на молодь від 28 до 35 років, на відміну від інших радіостанцій не відштовхуємо і підлітків, що цікавляться екстремальними музичними напрямками: рейвом, техно і так далі. Ми повинні поважати нашу аудиторію. Якщo є такі смаки, то мусимо їх задовольняти. А що вони є, то ми знаємо з анкет наших читачів.

      - Нещодавно в ефірі з'явилися ще й ток-шоу, в яких ваші слухачі беруть участь не лише як гості, але й як ведучі. Розкажіть про це докладніше.

     - Члени Ради дізнаються, які теми цікавлять молодь, запрошують на ток-шоу слухачів, психологів, юристів та інших фахівців з того чи іншого питання. Найактивніші слухачі й проводять ці шоу, відповідно до результатів конкурсу молодих ведучих.
     Ми орендуємо приміщення кафе, що в одному будинку з редакцією "Хіт-радіо". Мушу зауважити, що ток-шоу навіть на телебаченні - явище рідкісне, це дуже складний жанр, і на радіо його майже ніхто не використовує. Лише ми. До того ж це дуже дороге задоволення, носити техніку, яка коштує шалені гроші, проте директор нашої радіостанції, Людмила Олександрівна Олексієва, йде нам назустріч. Хоча це й складно - радіо комерційне і такі фактично благодійні ток-шоу йому дорого обходяться. Проте що може бути краще вдячної аудиторії? Адже подивіться, які теми ми заторкаємо на ток-шоу: права неповнолітніх, їх відпочинок, вживання алкоголю, наркотиків, проблема СНІДу...
     Ми намагаємося прокласти місточок між підлітками і тими організаціями, які можуть їм допомогти. І зробити це через цікаву передачу.
     Нині плануємо взагалі вийти на вулиці з мікрофоном, влаштовувати якісь акції в переходах, у центрі міста, десь зібрати наших фанів, бо приміщення кафе вже замале. Ми хочемо бачити в очі своїх слухачів. Почути їх побажання, активізувати наших прихильників.
     Шкода, у нас немає навчання окремо по радіо...

      - А факультет, нині вже інститут журналістики КДУ?

     - То журналістика. Це різні речі. Журналістика - одне, а є ще такі речі, як режисура, виконавча майстерність. Ці поняття трошки різні. Є журналісти, але вони не можуть зробити свою передачу в якійсь привабливій, яскравій формі. А ми до цього прагнемо. От скажімо, запускаємо нову передачу "Лицарі ордена хард", побудовану в атмосфері середньовіччя: ведучий-менестрель подорожує по країні і зустрічається з лицарями ордена хард (мається на увазі музичний стиль). Лунатиме музика Led Zeppelin, Deep Purple та інших відомих виконавців. І сучасних також.

      - Тобто ви робите спроби перетворити радіо на театралізоване дійство?

     - Саме так. Чому б на радіо не використовувати надбання театру, кіно, телебачення, які напрацювали певні образи, подачу матеріалу. Тобто слід застосовувати всі ті прийоми, які мистецтво використовує протягом століть, але саме щодо радіо. Ми працюємо з звуком, проте не всі його можливості використовуємо.
     Загалом, "Хіт-радіо" пройшло вже значний шлях: у вересні 1995 року воно вперше вийшло в ефір, у вересні 1996-го з'явилася перша оригінальна, авторська передача - "Соціум", ведучою якої була я і тепер ми її трансформували у "Ток-шоу". А нині маємо вже з десяток авторських програм: "Автобан", "Поради лікаря", "Гроші, гроші, гроші... і банки", "Безпека" (твого життя, твого житла, твого бізнесу), "Хітпаті" та інші. Готуємо нову передачу про погоду. Багато хто вже зробив собі ім'я на погоді, от і ми хотіли б окрім корисної інформації для слухачів дати ще щось - настрій, зробити програму цікавою. Для цього підшуковуємо артисток. Планується також програма по українській естраді, в якій презентуватимемо наших виконавців. Також провели конкурс, маємо молоду ведучу цієї програми, 17-річну Наталку.
     Ми отримали ліцензію від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на 18 годин мовлення, тобто незабаром працюватимемо і до 2 години ночі. Й надалі намагатимемося поменше забивати ефір політикою, кримінальними новинами, зате підемо назустріч молоді, що цікавиться спортом. Загалом, перебуваємо у постійному пошуку, не стоїмо на місці, як та планета, що на емблемі нашої радіостанції.

Розмову вів Валерій НОВОСВІТНІЙ

• Перейти до решти статей 1997-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024